Mertör Photography




Yaptığım işi çok seviyorum.
Bugün bilgisayarı düzenlerken, birkaç eski fotoğrafla karşılaştım ve minnettarlığımı paylaşmak istedim. Mutluluğun ve sevginin fotoğraflardan yansıması, bakanların da yüzünde bir gülümseme oluşturabilmesi o kadar güzel ki...

Facebook sayfamızı beğenebilir, diğer fotoğraflara göz atabilirsiniz. Instagram hesabımızı takibe alıp gelişmelerden haberdar olabilir, düğün hazırlıkları için fikir alabilir, ya da yaptığımız gezilerden kareler bulabilirsiniz. Daha fazla bilgi, ya da randevu almak için Mertör Photography sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Ünlü düşünürün dediği gibi, "Bütün güzel hikayeler biraz abartılmayı hak eder".
Mertör Photography iyi günler diler :) 

Sevgiler,

Meriç


2 yorum:

  1. Fotograflar cok guzel Meric, tebrik ederim :) alakasiz olacak belki biraz ama severek takip ettigin bloglarla ilgili bir post yapmayi dusunur musun? Ilgi ve begenilerimiz cok ortustugu ve hayat tarzini begendigim icin blog dunyasinda kimleri takip ettigini merak ediyorum. :) sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim! Tabii yaparım, hatta ne güzel olur. Şimdiden düşünmeye başladım bile, liste belirginleştiğinde yazacağım :) Sevgiler!

      Sil

 

Twitter Updates

Translate

Instagram Photos