Sabah Ritüelleri: Valmont Prime Renewing Pack


Cilt bakımıyla aranız nasıl? Çevremdeki kadınların çoğu yeni bir ürün aldıklarında ilk hafta heves içinde kullanıp sonra ürünü rafta yıllanmak üzere unutuveriyor. Aslında yaşadığımız çağda buna çok da şaşmamak gerek. Yapılması gereken onlarca işin arasında, kendimize kalan minicik zamanlarda yüzümüzü kremlemek yerine hiçbir şey yapmadan, öylece oturmak isteyebiliyoruz. Senelerdir bana en sık gelen sorulardan biri, cilt bakımını nasıl yaptığım, hangi ürünleri kullandığımdır. Ben de bunu bir yazı serisine dönüştürmenin iyi bir fikir olacağını düşündüm.

İlk olarak, yaklaşık 6-7 aydır çok severek kullandığım bir krem/maskeden bahsetmek istedim: Valmont Prime Renewing Pack. Sabahları işe gitmeden/güne başlamadan önce, yüzünüzü temizledikten sonra (yüz temizliği konusunda Clarisonic Mia 2'den çok memnunum bu arada, onu da burada yazdım) ince bir kat sürüp 3-4 dakika bekliyorsunuz (ben bu zamanı kahve makinesini çalıştırmaya giderek değerlendiriyorum). Sonra da ya nemli bir bezle, ya da suyla hafifçe fazlalığı alıyorsunuz. Mis kokulu maske, yüzde anında bir dinçlik, ferahlık ve aydınlanma yaratıyor, ve etkisi akşam saatlerine kadar devam ediyor. Daha doğrusu ediyormuş! İnsan kendi yüzündeki değişimleri çok kolay fark edemez, ama ben sabah rutinime Prime Renewing Pack'i kattığımdan beri farklı farklı insanlardan cildimle alakalı olumlu yorumlar almaya başladım. Eğer yeni ürün arayışındaysanız tavsiye edebilirim.

Sabah ritüellerinin temizlik ve nemlendirici bölümleri için tık tık :)

Sevgiler,

Meriç



2 yorum:

  1. eski blogunuzu da çok severek takip ediyordum, bunu da öyle takip ediyorum. o yüzden zaman zaman keşke daha sık yazsanız diye düşünmüyor değilim =)

    bu ürünü nereden temin edebiliriz acaba? bir de benim gibi kararsız bünyeler için clarisonic mia 2 yazısı da yazarsanız çok güzel olabilir aslında. uzun vadede cilde iyi mi geliyor, emin olamıyorum bir türlü o yüzden.

    teşekkürler şimdiden, happy friday! =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! Güzel sözlerin için teşekkür ederim :) Daha sık yazmak benim de dileklerimden biri, bu konuda 2015'e güveniyorum :) Böyle yorumlar okumak çok motive edici! Valmont ürünlerine internet üzerinden ulaşabilirsin. Clarisonic Mia yazısı da yolda, bugün yarın hazır olur. Sevgiler!

      Sil

 

Twitter Updates

Translate

Instagram Photos